Naar de Spaanse winterzon

Costa de la Luz

Aankondiging voor een stierengevecht.

Reacties

Reacties

Henk en Maria.

Hoi Nart en tineke!
Hier weer eens en berichtje uit Valkenswaard.
Met ons gaat het goed ,we hebben het goed naar onze zin. Wel een lange koude winter met veel sneeuw, het mag voor ons wel afgelopen zijn, het heeft lang genoeg geduurd.

Ik geniet nog steeds van jullie reisverslagen , en de
fotós.

Maar nu gaat het met Nard niet zo goed lazen wij
Maar hopen dat de medicamenten goed aanslaan,
zo dat alles weer gouw op z,n pootjes terecht komt

Maria en ik wensen jouw Tineke veel sterkte toe met al je zorgen, voor het baasje.

En Nard veel sterkte en een spoedg herstel .

Heel veel groetjes Henk Maria.

Marietta

Hoi lieve mensen,
Wat vervelend voor jullie en vooral voor Nart. Hopelijk ben je gauw van je onhebbelijkheid verlost!! (mooi gezegd he?)
Maar zitten zal wel erg pijnlijk zijn en blijven voorlopig.
Sterkt in ieder geval.
Ik heb het Carnaval goed doorstaan. Met 13 collega's zijn we nog naar Altstadt geweest en hebben het erg gezellig gehad.
Ik geniet nu van mijn welverdiende rust. Nog 6 weken en dan ga ik weer korter werken, maar eerst nog een weekje wintersport in maart. Heerlijk!
Maartje is bevallen van een dochter Malou, morgen ga ik op kraambezoek. Annemieke stopt per 1 oktober bij ons op school. Wieke is geopereerd aan 2 handen (carpaal tunnelsyndroom). Maar verder gaat het goed...

We doen toch mee aan jullie volleybaltoernooi op 7 maart a.s. Ronald, Esther, Peter, Hans, Lia, Jan ,Laura en ikke waren toch weer enthousiast. Dus we gaan gauw in training....

Ik ga nu lekker naar het schaatsen kijken op tv.
Heel veel groetjes en nogmaals sterkte,
Marietta

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!