Naar de Spaanse winterzon

Het is bijna zo ver...

Zondag 15 november 2009.

Nog 2 dagen en dan is het zo ver. We gaan naar de winterzon. We hebben in de camper wat kleine veranderingen aangebracht. Omdat we ook rekening moeten houden met sneeuw en kou onderweg hebben we sneeuwkettingen aangeschaft en raamisolatie.
We hebben afscheid genomen van naaste familie en kennissen. Als we terugkomen eind maart hebben we nieuwe buren, wonen Niels en Myrthe al 4 maanden in hun nieuwe huis in Veldhoven en is Feija al bijna een half jaar....en begint het voorjaar weer in Nederland.
We zijn van plan om op ons gemak richting Andalusië te rijden, met de nodige stops onderweg op mooie plekjes (Lac du Der, Ardeche bv.) als het weer tenminste mee wil werken. Het gaat in Spanje verder helemaal de costa's af en in Portugal langs de Algarve richting Lissabon. Natuurlijk gaan we beroemde Spaanse steden bekijken zoals Barcelona, Granada en Sevilla.
We zullen proberen regelmatig iets van ons te laten horen via dit weblog zodat jullie kunnen meegenieten als het in Nederland koud en nat is.

Nart en Tineke

ABALI

Veel plezier gewenst en we zullen jullie ook volgen op geocaching.com

grtz ABALI

jan de wal

Goede reis, kijk uit met oversteken en kom weer heelhuids terug!

de

Toppie, veel plezier.
Ik doe hier het licht wel aan wanneer ik jullie verhalen lees dan lijkt het net of ik ook in de zon zit.
good luck.
x

Yvonne Marringa

Hè,...klaar voor weer een mooie reis, zeker de Spaanse binnenlanden zijn erg de moeite waard, geeft wel een ander beeld van Spanje, met zijn overvolle costa's in de zomer...brrr!
Wens jullie weer een inspirerende, verrassende, en veilige reis toe, en zal jullie graag volgen op dit pad.
Heel veel groeten !

Laura

Nou, dat wordt weer genieten saampjes in die camper!
Heel veel plezier en laat de zon maar stralen (ook hier graag!). Vergeet de kleinzoon van Ruth niet op te zoeken in Lissabon!!

Goede reis!

Bert

Ich habe zwar nicht alles verstanden, aber mir scheint, ihr habt wieder einmal eine neue Reise begonnen. Viel Spaß und gute Heimkehr.

Marianne

Ohhhhhhhh, dat klinkt weer heerlijk :) Geniet van al de mooie plekjes, de mooie mensen, lekker eten en elkaar.
Heel veel liefs, Marianne.

GUUS

HALLO TINEKE,
Was tijdelijk uit de running door de griep ,maar hier met snelle vaart de camping waar wij kampeerden bij het Lac du Der.De camping ligt ten westen van Giffaumont-Champaubert vlak bij het meer.Helaas kan ik niet achter de naam komen van die plek. Frank dacht dat het Le vieux Moulin was,maar daar sta ik niet voor in.Heel veel plezier daar en geniet van alle kraanvogels.XXX Guus

joke

Jo napot!

Net teruggekeerd van een weekje Szagy met merendeel zonneschijn...
Vandaag startend om weer in ": het gareel"te komen...
Bofkonten.....veel plezier... en virtueel genieten wij wel weer met jullie mee..!!

Groetjes,
Joke & Theo